Şirketinizde Neden Logo Tiger 3 Enterprise Kullanmalısınız?
Mobil Uyumlu
Logo Tiger 3 Enterprise sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.
Esnek Platform
Logo İş Ortakları'nın geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.
Sade ve Pratik Arayüz
Logo Tiger 3 Enterprise'ın kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.
Hızlı
En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
Logo Tiger 3 Enterprise Özellikleri
Stoklarınızı Kontrol Altına Alın
Anlık stok kontrolü, stok kartlarının yakından takibi, sınırsız sayıda barkod tanımı gibi özellikleriyle Tiger 3 Enterprise, stoklarınızı kontrol altına alarak, malzeme bazlı maliyetinizi takip etmenizi sağlıyor.
Satış ve Satın Alma Süreçleriniz Çok Daha Pratik
Tiger 3 Enterprise, siparişi sisteme girdikten sonra irsaliye ve fatura döngüsünü hızlıca tamamlamanızı ve sipariş durumunuzu anlık kontrol etmenizi sağlıyor. Aldığınız sipariş miktarı stokunuzdaki sipariş miktarından fazlaysa otomatik olarak satın alma fişi oluşturabilir, satıcı bazında satış hedeflerinizi belirleyebilir ve bütün tedarik zincirinizi uçtan uca yönetebilirsiniz.
Tüm Finansal İşlemleriniz Hız Kazanıyor
Cari hesaplarınız üzerindeki tüm işlemleri, banka, kredi kartı, çek ve senetlerin takibi ve kasa işlemlerinizin hızlıca gerçekleşmesini sağlayan Tiger 3 Enterprise, tüm nakit akışlarınızı pratik ve hızlı bir şekilde yönetilmesini sağlıyor.
Güçlü Muhasebe Alt Yapısı ile Kayıtlarınız Güvende
Yasal mevzuata tam uyumlu yapıda olan Tiger 3 Enterprise ile tüm kayıtlarınızı güven içinde yönetebilir,otomatik oluşan hesap planınızı dilediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz. Diğer modüllerle entegre çalışan muhasebe modülü ile muhasebeleştirilen belgelerin fişlerinin otomatik olarak oluşmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca e-Beyanname özelliği ile vergilendirme dönemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
Bordro Süreçlerinizi Gözünüzde Büyütmeyin
Tiger 3 Enterprise ile entegre çalışan Bordro Plus, işletmelerin sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerini tam anlamıyla karşılıyor.
Hızlı ve Esnek Raporlama Çözümleriyle Tanışın
Tiger 3 Enterprise’ın sunduğu interaktif ve esnek raporlama aracı ile aklınıza gelen tüm raporları kolayca oluşturma imkanı ile tüm verileriniz her zaman elinizin altında olur.
İş Zekası ve CRM Çözümleri ile Kusursuz Entegrasyon
Tiger 3 Enterprise ile kusursuz entegrasyona sahip olan Logo Mind İş Zekası Çözümü ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış - Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden Tiger 3 Enterprise ile entegre olarak takip edebilirsiniz.
e-Devlet Çözümleriyle Güvenli e-Dönüşüm Platformu
Tiger 3 Enterprise; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre olarak çalışabiliyor.
Uyumlu Yapı
Uyumlu yapısı sayesinde; dağıtım, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerini hızlandırır.
Çok Yönlü İşlevsellik
Tiger 3 Enterprise ile Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi bir çok işlemi tek uygulama altında, rahatlıkla kullanmanızı sağlar.
Sade ve Pratik Arayüz
Logo Tiger 3 Enterprise'ın kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.
Mobil Uyumlu
Logo Tiger 3 Enterprise'ın sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.
Esnek Platform
Logo İş Ortakları'nın geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.
Hızlı
En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumlu
Tiger 3 Enterprise; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre olarak çalışabiliyor.
İş Zekası, CRM ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon
Tiger 3 Enterprise ile kusursuz entegrasyona sahip olan Logo Mind İş Zekası Çözümü ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış-Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden Tiger 3 Enterprise ile bütünleşik olarak takip edebilirsiniz. Tiger 3 Enterprise ile entegre çalışan Bordro Plus’ı kullanarak da sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerinizi tam anlamıyla karşılayabilirsiniz.
Windows 10 ile Uyumlu
Tiger 3 Enterprise, Microsoft'un Windows 10 işletim sistemi ile de uyumlu çalışır.